2.0 Drops

Floating in the 2.0 world ~ connected by the web

Hello world! I’m back!

1 reactie

23 augustus was het zover: mijn blog ging offline voor de migratie van weblog.nl van Typepad naar WordPress…

Wat maximum een paar dagen zou zijn, werden helaas weken, maar in het begin was ik nog toegeeflijk…

Maar weken werden maanden en mijn toegeeflijkheid sloeg om…

Ik begon het bloggen nu wel echt te missen…

En toen kwam er (oh zo welkome) hulp…

En zo begon mijn gastblogavontuur…

Op 2beJAMmed.org mocht ik maar liefst 4 bijdragen plaatsen over het boek ‘Het Nieuwe Werken volgens Generatie Y” dat is tot stand gekomen in de minor Werken 2.0 van De Haagse Hogeschool:

Daarna volgde mijn gastbijdrage op Opgemerkt!

En tenslotte kon ik dan eindelijk mijn verslagje schrijven over ‘Meet Rick Andersonop Vakblog

Dank jullie wel @jujuutje, @ivhts en @rsnijders!!!

Maar het houdt een keertje op…

En nu is de kogel door de kerk! Ik wacht niet langer meer op weblog.nl en ben zelf maar overgegaan naar WordPress…
WELKOM
Vergeet niet mijn nieuwe blog toe te voegen aan je RSS reader of een e-mailabonnement te nemen.

Auteur: LeenLief

De Haagse Hogeschool Bibliotheek & IDM | MA Culturele Informatiewetenschap | InformatieProfessional | Informatiemanagement, tools & vaardigheden | Film & Muziek

1 reactie op “Hello world! I’m back!

  1. Pingback: Snelle #tip tussendoor: Flash embedden in een wordpress.com blog | 2.0 Drops

Geef een reactie

